Payasadeka 13+2 oldum bugün. Sanki segerme gibi pit pit yapıyor hissediyorum. Sizin de bu haftalarda oldu mu böyle 🙈
Orsem Payasadeka yok canım aynı hafta hatta aynı gün benimde bugün kontrolüm vardı bende de oluyor hatta bütün doktoruma da söyledim dedim damar atıyor gibi oluyor bebek mi dedim hayır dedi maalesef daha hareket hissetmek için çok küçükler 🥰😄
Sssna Payasadeka 2.hamileliklerde 16.haftadan sonra hissediliyor ilk hamilelikte 20. Hafta diye söylemişti doktorum. Kas seğirmesi, bağırsak hareketi olabilir canım
Payasadeka Orsem Orsem çok sık olmuyor en fazla 2 3 defa oldu 1 haftada 😂 neyse biraz daha bekeleyegim 🙃
Orsem Payasadeka benim de öyle canım özelikle de şort üstü uzansam oluyordu hatta bende çok heyecanlanırdım ama bugün öyle deyince 😃 dedim daha yollarını gözleyecez 😀