Ben 16.haftamda doktoruma gittim kesin kız erkeğe benzer bi hali yok bunun dedi kesin mi dedim evet kesin dedi sonra 17. Haftamda bidaha gittim emin olmak için yine kız bu evet dedi ben de o heyecanla baya kız kıyafetleri aldım isimli hastane çıkışı falan yaptırdım aslında detaylı ultrasonu beklesem iyi olurdu haftaya giricem detaylıya ama anlık bi hevesle bide kesin diyince… değişir mi sizce yaa ne bileyim içime kurt düşüyo ara ara😅