Cicek08 ya ben aylin hanımı cok begeniyorum suanda karatas arzu hanima gidiyordum dun acile gitmem gerekti kalca agrisi ile acil bana dusuk tehlikesi olabilir bebegin esi arkada gozukuyor diyerek progesteron verdi, bogaz agrim icinde cikista covid testi oldum o da pozitif cikti bugun sabahtan beri arzu hanima gerek mesaj yoluyla gerek arayarak hastaneyi ve numarasini hic bir sekilde ulasamiyorum bu kadar memnun olunan bir doktorun acil durumda bu kadar ulasilmaz olmasi beni cok sinir etti gercekten. Mesajlarim goruluyor cevap dahi verilmiyor anlayamadim. Sanirim aylin hanima devam edecegim