Merhaba kızlar öncelikle herkese şimdiden sağlıklı doğumlar diliyorum, doğuranların da en kısa zamanda eski düzenlerine dönebilmelerini 😂 Ben doğumum İçin suda doğum düşünüyorum eğer ki bir risk olmazsa. Suda doğum hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu yöntemle doğuran var mı? Varsa bildiğiniz İstanbulda hastane doktor tavsiyelerini öğrenebilir miyim?