Mukaddesahin Arkadaşlar 37. Haftalık gebelikte sol tarafta Agrı hisseden var mı varsa normal mi acaba
Minoo01 Mukaddesahin ağrı benim hep oluyordu, sağ veya sol olarak değişiyordu ama şiddetli ve uzun süreli değil. ama bu gün ilk defa bebek baya kasıldı 🙄 37+4 haftalığım.
N01AKCAN Mukaddesahin geçenler de saatlerce geçmedi ağrım adet ağrısı gibiydi ama normalmiş bu haftalarda korkma
Mukaddesahin Minoo01 ben bu hafta ilk defa yasadım dün sol alt kısmında sabit bir sancı bugun sol boşluğum agrıyor cuma kontrolüm var o yüzden yazayım dedim
Mukaddesahin N01AKCAN benmde geçmiyor ama kasıkta değil bide şuan ki agrı adet sancısı gibi de değil korkuyorum biraz
Minoo01 Mukaddesahin bilemiyorum. 🤷🏻♀️ Benim apandis ameliyat yerim var o tarafta o geriliyor ondan diye düşünüyorum. Arada oluyor krem sürünce geçiyor çünkü