Yagmurdgdgn13 Kızlar 35+3 günlük hamileyim. 4 gündür kasıklarımdan yani sezaryen dikiş yerlerimden göbek dediğime kadar bi yanma agrısı var. Sanki pişik olmuş da yanıyo elimi sürdüğümde acıyo. Ama görünürde bir şey yok. İçten bi agrı bu. Böyle olan var mı 🤔