Nurellaa6 Merhabalar şuan 13.haftamdayım karnım hafif büyümeye başlıyor gibi bana böyle erken başlayıp çatlağı olmayan fikir verebilir mi? Lireac gördüm internette yorumları iyi gibi ama deneyimli fikirler almak daha iyi olacak. Uzun vadede sonuç alan var mı?
Asyaaa35 Nurellaa6 bende tatlı badem yagı suruyorum 22.haftamdayım şuanlık birşey yok ama tek başına etki etcegini de sanmıyorum yanında ekstra baska bir üründe alacagım araştırıyorum
Btl2652 Nurellaa6 lierac al canm , doktorum onermişti memnunda kaldım hatta bu platformda ve cevremde de hep bu markayı kullananlaro gordum en cok tavsıye edilen kremler arasında
Kkbbra Nurellaa6 4. Ayımdan itibaren Lieracc kullandım 7. Ayım da bitti Hindistan cevizi yağıma geçtim Göğüs altım dışında hiç bir yerim çatlamadıı tabi kişiden kişiye degısır
poncikveannesii Nurellaa6 26+5 im 16dan beri lierac kullanıyorum sadece göbeğe kullanıyorum hiç çatlak yok inşallah olmazsa çünkü basen ve göğslermde bekarlktan kilo vermekle kalan çatlaklar var