Brcmsrl Kizlar bugun bebeğimde ki gelişim geriliğinin 3 haftadan 4 haftaya çıkmasıyla sezeryanla 37+4 te doğum yaptım. Bebeğim 2250 Gr doğdu. Kuvezde 😭 dualarınızı bekliyorum
Busra2013 Brcmsrl aslında haftasıda kılosuda ıyı neden kuveze alındıkı hı sorunumu oldu allah bagıslasın ınsallah sag salım yuvanıza donersınız🥰
Yagmur05 Brcmsrl inşallah kucağınıza alırsınız sağ Salim , küveze girme sebebi kilosunun az olması mı ?
ArelinAnnesi01 Brcmsrl Rabbim kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🤲🏻😍 sağlıkla büyüsün evine gelsin 🥰
2bebisannesiiii Brcmsrl gayet normal geldi bana bende ilk çocuğumu 38+2de doğurdum 2980 doğmuştu haftasına göre kilosu iyi geldi bana