Kızlaarrr daha 14 haftalık hamileyim şimdi hastaneden geldik gripti serum için gittik kan da bi değeri düşük çıktı eşimin doktor yüksek ihtimal pozitif dedi. Çok korkuyorum bende odaları ayırdık evde maskeliyiz ama ya bana a bulaşırsa birinci aşım var sadece ikinciyi bu hafta yaptıracaktım. Nasıl bi önlem alabilirim sizce beynim durdu şu an 🥺🥺🥺