Kızlarrr merhabaaa
Ben pcosluyum 9 aralıkta regl oldum tarlusalla kan verdim vs doktorum hastaneden gitmiş başka kliniğe gitti klomen verdi yumurta kontrolüne gittim ve yumurtlama yapabiliyorum büyümüş 29 aralık çarşamba günü çatlamış mı bakıcam demişti çatlamış 2 gün boş geçmeyin dedi ve dupbaston ilaçı verdi ocağın 1 de başla 14 ocakta gebelik testi yapıcam dedi ve çatlama günümden beri geceleri ateş basmadı idrara çıkmam çok çoğaldı baş dönmemde oluyor sabırsızlıktan ölücem 😞😞😞