Merhaba bugün doktor kontrolüm var. Bu ay hem sağdan hem soldan yumurta olmuş. Biri 10,5 diğeri 11 mm imiş. İlk defa başıma geliyor. Yumurta takibine devam edeceğiz. Hamile kalma şansım yüksek olur mu? Bir de ikisi de döllenirse ikiz olabilirmiş😬 Sizler de bu şekilde olup hamile kaldınız mı?