Kızlar normalde hiç morarma olmuyordu dün akşam ve bugün böyle oldu göbeğim. Bir de sadece sağ tarafım morarıyor sol tarafta bişey olmuyor. Böyle bişey yaşayan var mı acaba neyi yanlış yapıyorum anlamadım. Aynı iğne sol tarafı morarmıyor ama sağı morartıyor. Bi de elim falan değse çok acıyor bu mor yer. Bu arada 5 haftalık hamileyim tüp bebek tedavisi gördüm.
