Battaniyeli Kızlar bugün 4.gun embriyo transferim vardı.ilk denemem🤲 sirtimda Bi ağrı var.kasiklarda hafif.sizin ilk günden öğrenene kadar olan süreç nasıl geçti belirtileriniz nelerdi 🥰
K_k1905 Battaniyeli o ağrı gelişmiş yumurta embriyo oldugu için ve tutunmaya çalıştığı için oluyor kasık bölgesinde şişlik hissi çok oldu bende bide ilerleyen 4 5 gün sonra falan vucudum da aşırı sıcaklık oldu atlette gezdim ama hala ferah değildim
BirPatiSever Battaniyeli defalarca tüp bebek yaptırdım. Hep belirtiler vardı ama sonuç negatifti. Tuttuğu ay ise hiç bir belirti olmadı.
belmayamac Battaniyeli İlk 2 gün sürekli uyudum sonraki günlerde belimde ve kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrılarım vardı ve hala da devam ediyor. Bi de vücut sıcaklığım çok arttı. Normalde vücudum soğuktur ve sürekli üşürüm ama artık ateş gibi her yerim.
Battaniyeli K_k1905 bende de Bi ateş basma var sanki ağustos ayındayız da ben kazak giymisim gibi basıyorlar.ayakalrim göğsüm yanaklarım ateş gibi