Rahimde çift perde olan arkadaşlar hamile olupta normal doğum yapan arkadaşlar var mı ben şuan bu durumdayım doktorum ancak sezaryan ile doğum yapılır diyor. Ben de sezaryan olmak istemiyorum. Tek ögrenmek istedigim bu durumda olupta normal doğum yapan varmı?