iddi Arkadaşlar çok şiddetli kaşıntım var ilk gebeliğimde de son ayda olmuştu. Şimdi 35 inci haftadayım yine var. Tahliller temiz çıkıyor ama kolestaz diyorlar. Yaşayan ve çare bulan var mı?
Senays iddi şikayetiniz neydi acaba benim sırtımda acayip dokuntuler var ama bildiğin sivilce gibi henüz tahlil sonuçlarım çıkmadı ama korkuyorum kasintimda pek yok
momeda Tahliller temizse nasıl kolestaz diyolar anlayamadım benim de kaşıntım var tahliller temiz kolestaz teşhisi konulmadı. Ve genel :”de kolestazda el avuç içi ayak içi kaşıntısı oluyormuş.