Bilinmezinannesi Kızlar ıyı aksamlar robot süpürge almayı dusunuyorum bütçem 4-5 bin memnun kaldıgınız veya kalmadıgınız modeller neler
Ozgebhb Bilinmezinannesi ben de Roborock 5s max aldım. Aldığımda fiyatı 5 bindi şu an nasıl bilmiyorum. Çok memnunum süpürmesi mop özelliği haritalaması gayet güzel..
Lk34_ Bilinmezinannesi xiaomi mop pro aldik canım 1 ay oldu vatan dan aldık kaskosu sigortasi artı üç yıl garanti ile 5.800 e aldık tansiye ederim kesinlikle büyük rahatlıkmis eşim sagolsun beni başından savmak için aldı 😁
cerenmina ressamistanne çekim gücü nasıl? Benim evimde kedim var önemli olan tuyleri toplaması ve haritalandirma sisteminin güzel olması.
ressamistanne cerenmina zaten en güzel özelliği o zaten kıl tüy toz kalmıyor bence en iyi özelliği o. Hayvanı olanlar için daha iyi
cerenmina Bilinmezinannesi ben de arıyorum şurada bekleyim. Aklımda 2-3 model var ama 2 tanesinin fiyatı yüksek. Biri de Karaca’nın su son çıkan modeli. Yarin fırsat olursa ya da en kısa zamanda araştıracagim.
bebekgeliyoo Bilinmezinannesi xiaomi vacuum mop pro kullanıyorum, çok güzel toz topluyor çok memnunum
Morprenses Bilinmezinannesi xiaomi vacum mop pro 2 benim 3 bine almıştım geçen mayısta şimdi kaç lira bilmiyorum ama ben memnunum. Silme aparatını takmaya üşeniyorum biz kullanmıyoruz yani silme özelliği olmayan da alabilirmişiz 😄
cerenmina ressamistanne o zaman bunu düşüneceğim. İyi bir şey almak istiyorum sonuçta bir defa alacağım hoşuma gitmezse yenisini alma imkanım yok.
gamzeeyzc Bilinmezinannesi ben yabancı markalardansa yerli marka tercih ettim tefal kullanıyorum fırçası çift yönlü ve silme özelliğide var haritaladırması kullanması gerçekten çok kolay çekiş gücü kademesi var zemine göre seçebiliyorsun benim halım uzun tüylü ve mükemmel süpürüyor ayrıca 10 yıl parça garantisi var ki bu çok büyük bir artı bence yabancı markalar bugün var ama yarın ne olacakları belli değil bu yüzden yerli marka bana çok daha mantıklı geldi alırken ve kesinlikle pişman olmadım şiddetle tavsiye ederim
Berru Bende Xiaomi vacuum.mop pro kullanıyorum ağustosta aldı eşim o ay hamile kaldığınimi ogremdim .iyi ki almışım çünkü riskli gebelik ve daha bir sürü rahatsızlığın var kendime yaptogim en büyük iyilik ben 2700 almıştım ama şuan ne kadar bilmiyorum.
Diloss_14 Roborock s5 max kullanıyorum evimde 2 kedim var günde 2 kere çalıştırıyorum engel atlama özelliği olsun halıya çıkınca ekstra güç uygulaması olsun 2 haritalandırma özelliği olsun çok özelliği var
sumelegi Bilinmezinannesi Xiomi Mi Vacuum Mop 1C in 1 Robot süpürge Xiomi mağazından 4000₺ aldım 2-3 hafta önce şua. 4500₺ olabilir. Memnun olduğum için öneriyorum. Gönül rahatlığıyla alabilirsin. Henuz mopunu kullanmadım ama süpürgesi çok iyi
ressamistanne cerenmina pişman olmazsın. Ben aldığımda da üst modelleri vardı ama çevrem bunu kullanıyor