Ben bazı nedenlerden dolayı prilam kullanmak zorunda kaldım geceleri iki tane içip uyuyordum ama ondan önce simitin çok iyi geldiğini fark ettim. İlaç kullanmak istemiyorsan Simit yiyebilirsin çok rahatlatıyor 😊 14 haftadan sonra bulantı kalmadı zaten 😊