ElmasAksoy1 Bugun ikili tarama sonuçlarını aldik papp-a değeri 0.23 çıktı doktor amniyosentez dedi. Düşük bir riski var dedi. Mahvoldum daha önce böyle sorun yaşayan oldu mu ?
Gulak ElmasAksoy1 canim amniyosentez yapmak istemedigini ama renkli ultrason yaptir onda da cikiyor bende oyle yaptircam amniyosentez dusuk tehlikesi cok var
Gulak ElmasAksoy1 benimde ayni drum nasip bakalim artik ne olacak hayirlisi olsun sizin yas riski yuzde kac yaziyor peki
Ervanin_annesi Korkmayın ya hiç bir tahlilde yaptırmayın bebeğinizi Allah’a emanet edin yeter komşuma down sendromu dediler kadın apar topar elaziga gitti çevre hastane oydu bebeği doğdu sapasağlam zaten bu değerler kesin değil ki korkma