Havva8 ayyyy 🙈🙈 kabul etseydim bende perşembe günü yatış yapacaktım 38 haftalık oluyor perşembe önce suni sancıyla normal doğumu deneyeceklerdi sonra olmazsa sezeryana alacaklardı kabul etmedim sırf bayramdan önce olsun bitsin diye gelmeyen çocuğu niye zorla alayım içerden