Bebos 38 haftalık gebeyim dişime köprü yapılmıştı daha önceden bugün köprüm düştü tam zamanını buldu ya acaba dişçiye gidip yapıştırsam bebeğime zarar verir mi ?
Bebos Umarım kendimi kötü hisediyorum gerçekten sırf bu yüzden piskolojim bozuldu lütfen bilgisi olan yada böyle bir şey yaşayanlar ne yaptınız