Ergvn Her an tetikte beklemede 😬 heyy doğuranlarrr ,yok mu bikaç gün önceden yasadıgınız belirti :) ayy son günler belirsizlik falan çok zormuş yahu az paslaşalım dedim bekleyenlerle 🤰🏻
Sametnida Ergvn bende burda kalayim :)) bekleyip duruyorum ne gelen var ne giden 38+4 um ama bisi yok 🤣🤣
Elissar Ergvn 38+6. Doktorum bugün ben olsam kendimi 41den sonra doğururum diye düşünürdüm, erken gelirse sevinirdim, 38den beri bekleyince çok uzun geliyor hiç geçmiyor günler dedi 😭 doğurmazsam da haftaya bugün bekliyor yine. Sizce doğurur muyum 😥 böyle dediğine göre..
Yavasi Ergvn benimde bugün randevum vardı 37+6 yım nst çektirdim doktor hafif hafif sancılar başlamış 5 dk bir olunca gel dedi acaba ne zaman sıklaşır heycan bastı benide 😄
Ergvn Yavasi ben de en son 37+6 da girdim hiç sancı çıkmadı devamlı normal git haftaya gel diyor ahh ahh 😃
Meryemturaa Yavasi merhaba siz o sancıları kendınızde hissediyormusunuz acaba yoksa sadece nstde mi cıktı ilk gebelıgım acemılıkten soruyorum 🙈
Selcans Ergvn hiç belirti yasamadim buradaki her doguramiyorum postuna yazdim, oglen 2 de sancim basladi aksam 9.30 da doguma girdim 😅 39+5. Rahat ol, bebeğinle konus, uykulu gunlerin tadini cikar saglikli dogumlar dilerim 😇
Ergvn Selcans teşekkürler inşallah ya :) konusuyorum ama beni hiç dinlemiyor :D içerde iki büklüm ne yapıyorlarsa çıkın gelin işte :D
kcnr Selcans merhaba 39+1 im sabah 7 den beri sancım var öğlen nst ye girdim sancılar düzensiz diye gönderdiler şuan 10 dk bir 1dk-50sn arası sancım giriyor doktor şiddeti artarsa gel dedi daha ne kadar şiddetli olması lazm siz kaçken yatış verildi acaba öğlen 4-4,5 cm açıklık var dedi ebe bide ya endişeleniyorum😞bebek çok hareketli değil nst de hareketi azdı arada bir hareket ediyor doğum sancısı başladığında çokmu hareketli olması lazım sizin nasıl oldu acaba
Elissar Ergvn bana da hep 38dolduğu gibi doğar dediler, ben de öyle beklemeye başladım😓 günler hiç geçmiyor böyle
Ghosttt Ergvn ne güzel size haftaya diyormuş bana iki hafta sonra gel diyor 37 nin sonunda gittim çatı muayinesi oldum yumuşama var dedi 2 hafta sonra gel dedi 39 sonuna çağırdı saka gibi bide baya pahalı özel bir hastane
Feyzaveannesi Ergvn Ya ben bilemediğim için soruyorum. İlk gebeliğimde doğumum çok garipti çünkü. Şimdi benim ikinci doğumum planlı Sezeryan olacak. Sizin bulunduğunuz haftalarda doktor isteğe bağlı Sezeryan yapabiliyor değil mi
Ergvn Feyzaveannesi bana sordu nasıl doğum istiyorsun diye. Normal dedim onun üstüne konustuk hep. Diğer türlü alır mıydı artık ne derdi bilmiyorum
Selcans Ergvn doğum hikayemi yazdim dun musait olunca bakabilirsin canim gercekten bende o kadar istekliydim ve o kadar belirtisizdim ki 😅🙈 doğum olur bugun dediklerinde sasirdim 😅😅😅
Ghosttt Ergvn ilk gebeligim 38+6 iki gündür kasık ağrım var ama saatlige düşmüyor bazen kasik kemiklerim yürütmuyor bile ağrıdan bebek de toplanıyor ama devamı yok artık herşey çok zor nefes almak bile ama bekliyorum bekledikçe gelmiyor ne nişan ne su hiç bir şey yok