Yavasi Kızlar bugün randevum vardı 37+6 haftaligım nst çektirdim doktor hafif hafif sancılar başlamış 5 dk bir olunca hastaneye gel dedi acaba sancılar ne zaman sıklaşır da doğum başlar
Aysgulbstn Bende 37 den beri bekliyorum 80 çıkmıştı sancım baya vardı magnezyumu bırak kasların gevşesin dedi hala gevşeyemedi o kaslar 😅 sancım var ama dayanılmayacak gibi değil ve süre hala kısalmadı 1 saatte 1 sancım oluyor 39+4 teyiz