AlpAslanbabysmom doktora her gidişimde tansiyonum 15-16 çıkıyordu bebekte karın çevresi 2 hafta geride çıkıyordu, idrar tahlilinde de protein çıktı doktor çok şüphelendi,bir haftalık tansiyon takibi yaptım hep 11 lerde çıktı,hastahaneye gidince stresten yükseliyordu yani,ama protein olduğu için doktorum hala şüphede kaldı ve 24 saatlik idrar tetkiki istedi,onun sonucunda ise protein kaçağı olmadığı anlaşıldı kendisi spot idrarda bazen yanlış sonuçlar çıkabildiğini söyledi,zehirlenme yok bebek biraz minyon doğabilir bir sıkıntı görünmüyor dedi,yani sende de böyle bir durum olabilir doktorun 24 saatlik idrar tetkiki isterse sonuç değişebilir,sen gönlünü ferah tut