Kelebekbusra Liyuzamom benım 23. Haftam cok bılemıyorum üstte kalsın dıye yazıyorum eger şüphen varsa bır kontrol ol derım
0322sukran Liyuzamom 39+1 im benimde ara ara kasık agrim oluyor ama geçiyor sizin geçmeyip devam ediyorsa bi doktora görünün
Liyuzamom Liyuzamom yalancı sancıdır diye gitmiyorum ama bugün belim sanki kopacak gibi ağrıyor sıcak baısyor bebek hsreketli ve baskı yapıyor karnım sertleşiyor ben yalancı sancı diye pek umursamıyorum ama
Liyuzamom Kelebekbusra şüphe olarak değilde acaba tek ben mi sürekli yaşıyorum diye merak ediyorum canım
Hayat_Recep3480 Benimde öyle çok kasık ağrım var ve doktora gittim karnın büyüdüğü için kasıkların ağrıyor dedi
senmad 36 dan sonra doğum beklemem bsey zaten yalancı sancı da olabilir ama yine de gidin doktora bence 3 gün düzenli sancı sayılabilir