RuveydaYasin Merhabalar erken gebelik testi yaptı ablam çok silik çizgi var kan verdi hemen 2.8 çıkmış çok mu erken geç döllenme olmuş olabilir mi
Mrvyzrblgn RuveydaYasin benimde öyle olmuştu beta 35 çıktı doktor 2 gün sonra 100 ü geçerse gebelik deriz şuan erken dedi 1 gün sonra regl oldum.. sonra ki ay habersiz hamile kaldım nasip birazda.. Allah hayırlısıyla isteyen herkese versin inşaAllah
Pcoslubiranne RuveydaYasin once kana yansir gebelik. 2.8 gebelik yok demektir.Gec dollenme olsa bile idrar testinde cikmaz once .Yanlistir test.adet olmazsa tekrar kan versin.
RuveydaYasin Kahveli bende emin olamadım çünkü dediğim gibi silik çizgiyi ikimizde gördük inşallah Rabbim hayırlısıyla nasip eder çok istiyor
RuveydaYasin Ozgamzeoz ablamın düzensizdi tam hesaplayamadı test yapmış bugün öyle hayalet çizgi vardı kanda 2.8 çıkınca şaşırdık acaba geç mi döllenme oldu
RuveydaYasin Mrvyzrblgn amin inşallah canım Rabbim sağlıkla huzurla doğum yapmanı ve o minnak kuzuyu kucağına almanı nasip etsin inşallah çok güzel bir duygu benim 8 aylık var ve şimdi ikinciye hamileyim 🥰
ilkgebelikk RuveydaYasin benimde ilk silikti erken gebelik testim ,2-3 gün sonra tekrarladın testi pozitif çıktı ve şuan 4-5 haftalık hamileyim. Muhtemelen pozitiftir :
annesinin_beybisi RuveydaYasin geç döllenme de olabilir kimyasal gebelik de olabilir 2 gün sonra yeniden kan versin
RuveydaYasin annesinin_beybisi nasip inşallah vardır diye dua edelim Rabbim herkese nasip etsin bu güzel duyguyu
annesinin_beybisi RuveydaYasin inşallah canım bu güzel duyguyu herkesin tatmasını isterim ben de henüz 4+6 yım ama ben çok bekledim kimsenin de beklemesini istemem inslalah hamiledir ablan