Yasemin_buglem34 benim bebişin hem karnı hem kafası 3 haftaya yakın büyük karın çevresi ile beraber kilosu da bayağı önde. Perinatolog takip etti sıkıntı yok yok üstelik amnion sıvısı fazlalılığım da var. Bende çok endişe yaptım her şey sıkıntı ama bebek normal diyorlar artık rahatım kafayı taktıkça daha çok geriliyorum açıkcası bebişin kilolu olacağına kendimi adapte ettim 🐣 belki de bu sebepten erken doğar riskini de göz önünde bulunduruyorum açıkcası