Sabahtır hafif hafif başım ağrıyor kızlar öğleden sonra tansiyonumu ölçtüm 12-7 çıktı normalde hep düşük çıkar tansiyonum limonlu su içtim 10-6 ya düşürdüm şuan yine ölçtüm 13-7 tedirgin oldum ya kalbim hızlı atıyor acaba tansiyonum ondan mı yüksek çıkıyor