Selam hanımlar bugun muayneye gelmiştim doktor bebek hareketlerini sordu bende 2 3 gündür az olduğunu söyledim yatış verdiler 37+4 deyiz nst de normal çıktı ve harketleri şuan iyi sizce yarın çıkartılar mı yoksa sezeryana yönelirler mi aynı şeyi yaşayan varmı