Kızlar merhaba 5 gün once gebe olduğumu ogrendim ilk kan aldırdığımda beta hcg 11 cikti 2 gün sonra doktorum tekrar beta hcg ve progesteron istedi 2 gün sonra tekrarladigimda beta 24 progesteron 8.9 çıktı doktorum betanın gayet iyi ilerlediğini ama progesteron hormonumun düşük olduğunu söyledi ve bu hormon düşük olduğu için düşük yapabilirsin yada bu hormon birden bire aniden de yükselebilir dedi başına böyle bişey gelip sağlıklı bi sekilde hamilelik geçiren varmı yorumlarınızı bekliyorum