Saganak YasinMerveYaln ben bugün 40 oldum 😒 4 buçuktan beri uyanığım ve hiçbir şeyim yok niye gelmiyor bebişler 😔
Merrcimek YasinMerveYaln Kuzum maşallah maşallah yeri iyi demekki ne kadar dursa o kadar iyi onun için ☺️💕
Saadetdemirkan YasinMerveYaln sorma canım ya benimde erken doğum riski vardı sözde 38+3 olduk bugün randevum vardı doktor diyo bu çocuk gelmez daha keyfi yerinde 🙄
Hifanurum 39+3 olduk agrı falan yok arkadaaaş yaaaa temizlik merdiven yürüyüş hurmaa hepsini yapıyomm
YasinMerveYaln Hifanurum ben pek yürüyemiyorum ama evde hep hareket halindeyim gelsin artık bayrama kalmasın istiyorum ya 😝
Saadetdemirkan YasinMerveYaln kanamam olmuştu birde açıklık vardı. Adalat kullandım bıraktım bu seferde çocuk gelmiyor küstü heralde ☺
YasinMerveYaln Saadetdemirkan benim de plesentam aşagıdaydı o yüzden üç kez kanamayla hastanede yattım progestan falan kullandım şimdi 39+6 oldum hala Yok 😂
Saadetdemirkan YasinMerveYaln ayy allahım ben o günlere kadar beklemek istemiyorum ya valla çok zor son günler ve benim sürekli agrım sızım oluyor 🙄 allah yardım etsin bize tez zmaanda ve tek avazda yavrularımıza kavuşalım inşallah 🤗
YasinMerveYaln Saadetdemirkan amin canım ben istiyordum açıkçası kendimi hala Doğuma hazır hissetmiyorum 😝 ama artık bitsin de istiyorum karmaşık duygular