Meryemyy Normalde 34+4 ama biraz önden gidiyoruz gelişimde ☺️ Biz de Vera’mızı bekliyoruz Rabbim nasip ederse🤲🏻❤️ Vakit hiç geçmiyor gibi, resmen erken doğum istiyorum🙈
Ruzgarperisi Meryemyy Vakit geçiyor.az kaldı Alllahin izniyle.saglikla gelsin yavrularımız inşallah .Allah’ım bütün hamilelere yardımcı olsun.🤲