MerveeD aesrp bio oil ıle zeytın yağı kullanıyorum 20+4 deyim inşallah çatlamamız olmaz duzenlı sabah akşam kullanıyorum 14.haftaödan bu yana
diyetisyen-anne aesrp arifoğlu markasının doğum öncesi çatlak yağına da bakabilirsiniz, ben memnun kaldım 🤗
poyrazinannesi1 Benim doktorum badem yağı önerdi, onu kullanıyorum. Acı tatlı fark etmez dedi, tatlı aldım ama yağ olduğu için üstümdeki kıyafete değiyor ister istemez. Bitince krem almayı planlıyorum.
bukusum aesrp hic catlagim olmadi ilk hamileligimde. Simdi 2. Ye hamileyim 4 aylik. Kullaniyorun tekrardan
lunam Doğal yağ olarak hindistan cevizi yağı ve kantaron yağı kullanıyorum. Ayrıca aynısefa yağı balsamı kullanıyorum. 29u geçtim, şükür hala çatlaksızım.