deletedmom87894 yok canım ben ikametgah değişikliği yapmıştım o yüzden ebenin haberi yokmuş bildirmediğim için doktorum 28.haftadan sonra yapılmıyor dedi ama sağlıkocağına gittiğimde ebe 34.haftaya kadar yapıyoruz Bi sıkıntı olmuyor dedi sadece 2 gün kol ağrım oldu o kadar başka bir etkisi olmadı