Gamze_1 ilk 6 ayımı prilam ile gecirdim. 4,5 aylıkken bittiğinde almayayım demiştim artık bulantılarım bitmiştir diye ama o gün berbattım tekrar kullandım bende gece iki tane içiyordum. Günde 3 tane içme hakkın var doktor öyle söylemişti bulantı şiddetine göre. İçeriğini okuyabilirsin direk hamileler için tasarlanmış bir ilaç. Ben 6 ay kullandım şuan 37+4 deyiz arada bulantım olunca bir tane içiyorum hemen kesiyor kesinlikle işe yarıyor