Merhaba anneler inşallah bebişiniz ile günleriniz iyi geçiyordur..
Benim sizlere sorum olacak ben bundan 1 sene önce bebek karnımda ölmüş kanamamla öğrenmiştim bunu küretaj oldum. Şimdi 1 2 aydır korunmuyoruz test yapıyorum tek çizgi küretaj olup sonra hamile kalan var mı içinizde ve ne kadar süre sonra çocuk sahibi oldunuz?