Semakllgl5 Kızlar 16. Haftamda serklaj oldum, şuan 35. Haftadayim ve artık progestanı birakmamı söyledi doktorum. Ama ben sanki progestanla bebiş duruyormuş bırakırsam dogum yapacakmış gibi hissediyorum. Sizler ne zaman bıraktınız?♥️
incikinannesi Semakllgl5 Maşallah canım bende serklajlıyım 29+1 bugün şükür. Bence normal içini ferah tut bana doktor 34 de falan progestanı bırakırız demişti dikişlerini aldırma günün haftan belli oldu mu peki rabbim bizlerede nasip etsin o günleri 🤗🤗🌼
bayatkahve Semakllgl5 merhaba direkt bırakın mı dedi acaba doktorunuz ben de bırakacağım ama doktor bilgi vermeyi unuttu. Kaö doz alıyordunuz ?
1631papatya- Semakllgl5 maşallah canım bende 25+2 de serklaj oldum şu an 27+5 sürekli yatarak geçiyorum lavobo harici ayağa kalkmıyorum. Acaba serklajdan sonra siz nasıl geçirdiniz sürekli dinlenerek mi geçirdiniz?
Semakllgl5 incikinannesi Hayır daha belli olmadı, haftaya salı randevum var inşallah artık Bell olur 🥰
Semakllgl5 bayatkahve Geçen hafta randevum vardı artık birakabilirsin dedi direk bıraktım 200 mg gr kullandım 🙂
Semakllgl5 1631papatya- Serklajdan sonra 1 ay net yattım sonra ufak ufak kalktım ev işlerini yaptım şimdi kendimi yormadan bütün işlerimi yapıyorum çok şükür 🥰
Tugba-68 Semakllgl5 Meraba canim serklaj yapıldıktan sonra süreç zor mu ilerledi çok fazla korkmaya başladım herkes başka bisey soyluyor
Semakllgl5 Tugba-68 Çok dikkat etmek gerekiyor, kendini çok yormadan bebeği de strese sokmadan devam ediliyor 🙂
1631papatya- Semakllgl5 anladım canım çok şükür inşallah bizde o zamanlara geliriz 🙏🏻peki bu haftaya gelene kadar kısalma devam etti mi aynı mı kaldı ☺️ Kontrole ne sıklıkla gittin serklajdan sonra
iyeaa İlk gebelıgımde 37. Haftamda bıraktırmıştı doktor sımdı ıkıncı gebelıgım 21.haftadayım pluton ıgne kullanıyorum haftada ıkı kez doktorun ne önerirse onu yap
Gokcennnn Bende 19 haftam da serklaj yapıldı. 34 oldum. 35 olunca bırakacağız. Ama doktor dikişlerimi almayacak ne kadar giderse gitsin dedi. Benim açılmam oldu diye dikis attık çünkü
Tugba-68 Gokcennnn serklajdan sonra doğuma kadar afedersin ilişki yasak mi doktor bisey demedi bize bende soramadım
Mucizehonay Ben haftalık igne oluyordum 35 haftada dogum yaptım anlamadım Kasılma cıktı nst durduramadılar sonra bebegım kuvezde kaldı kanda enfeksiyon cıkınca neden olmus olabilir Fıtıl bıraktık cunku vajınal enfeksiyon yaptıgı için
Mucizehonay Semakllgl5 12 gun kuvez de kaldı solumun sıkıntısı vardı enfeksiyon var dendi antibiyotik tedavı gördü