Merhaba arkadaşlar 24.haftadayım geçmeyen bir enfeksiyonum var hiç bir belirtisi yok ama tahlillerde sürekli çıkıyor iki paket enfeksiyon İçin ilaç kullandım etki etmedi doktor en son hem enfeksiyon ilacı hemde bu antibiyotik ilacını beraber verdi kullanan var mı?