Minaliy Merhaba kızlar, 2 kez dış gebelik geçirdim. 3. De cesaretim olmadığı için tüp bebek düşünüyorum. İstanbulda Avrupa yakasında en iyisi bahçeci Fulya diyorlar. Perşembe günü için Dr mehmet reşit beye randevu aldım. Bu merkeze gidip sonuç alan var mı?
sessizizleyici Minaliy ben anadolu yakasındaki şubesine gittim ilk denemede pozitif gördüm bende dıs gebelik sonucu iki tüpümü kaybettim o nedenle tüp bebek yapmak zorunda kaldık allahın izniyle baska bi problem cıkmaz ise pozitifi görürsünüz inşAllah güzel haberinizi bekliyorum 🙏
Selindmr Minaliy Mehmet hocanın hastasıyım ilk denemem şuan 28 haftalığım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Harika bir doktor 💙
Yesilkozalak Merhaba ben anadolu yakasi kosuyolunda Ali Rustu Ergure gittim 2.denemede pozitifi gordum dusunurseniz tavsiye ederim. Bahcecide iyi evet ama maddi durumunuza bagli birazda, gereksiz tahliller vs yaptıklarını cok duydum
Selindmr Minaliy Bana farklı bir ilaç kullandı rahatsızlığımdan dolayı bu nedenle ilaçlarla birlikte 15 bini geçti
belmayamac Minaliy Ben şimdiye kadar 24.415 harcadım kullandığım tüm ilaçları da hep yazdım bi kenara. 5 hafta daha iğne ilaç kullanacakmışım onlar da yaklaşık 2000 lira tutacak.