Kızlar infulenza (domuz gribi) çok yaygın. Bugün eşime testini yaptılar. Pozitif çıktı malesef😔 covid negatif infulenza pozitif geldi. Çok çok dikkatli olun. Ateş, boğaz ağrısı problemi varsa hemen gidin. Eşimde burun akıntısı olmadı mesela hala da yok. Boğaz ağrısıyla başladı yüksek ateşle seyrediyo çok dikkat edin kimseyle temasımız olmadığı halde pozitif çıktı. Doktor özellikle bana da hamile olduğum için maskeyle gez evde dedi en ufak grip belirtisi olanla bile görüşmeyin dedi. Bilginiz olsun sizler de çok dikkat edin hastane dolup taşıyodu domuz gribi covidi geçmiş