Merweeeeee Arkadaslar memurum. 28+6 haftalığım. Kanamam oldu 3-4 damla şimdilik bu haftayı raporla geçirip bayram biter bitmez doğum iznine ayrılmak istiyorum. Erken ayrılmak mümkün mü
MerveBeyza Aynen canım 32 haftadan önce alamıyorsun kanaman hala devam ederse 32 haftaya kadar rapor al 32. haftana girince doğum izni alırsın