Ondina Nurss34 10. haftadan doğuma kadar Zeynep Hanım’a gittim. Kendisi çok iyi, çok tatlı bir doktor. İnsan psikolojisinden de iyi anlıyor, biraz sıkıntılı olan doğum sürecimizi çok iyi yönetti, kesinlikle tavsiye ederim. 👍🏻