Dnzsml
Hayırlı olsun bebeğiniz çabucak kavuşmanıza çok sevindim rabbim hayırlı ömürler versin inşallah 💕 rabbim bana da nasip etsin hastanede yatıyorum 35+4 üm bende ciğer geliştirici vuruldu bakalım ne zaman olur doğum inşallah bizde küvezde kalmayız 🤲🏻 bide bi sorum olacaktı ultrasondaki kilosuyla aynımı doğdu birde doğunca biraz kilo kaybı oluyormuş çok oldumu sizdede ?