arzm28 ben ilkinde biooil kullandım son hafta bir anda çatladım harita gibi , birisinden duydum bebek yağı kullanmış pahalı şeylere para vermeye gerek yok diyordu bende bu defa bebek yağı aldım kullanıyorum suan daha 18 haftalık olduk o yüzden nasıl etkisi olur bilmiyorum ama kullanan kişi nemli olması yeterli yağ gereken nemi sağlar diyordu dalin in yağını aldım kocaman 30 liraya