Secilsar Arkadaşlar 3 cm açılmam var fakat sancım yok doğum yakın mı sizce sancı olmazsa açılmada olmaz değil mi daha fazla
Tugbaysma Secilsar canim neye göre sancin yok nst de sancısı çıkıp hissetmiyo olabilirsin 3 cm açıklık cok iyi kac haftaliksin
Secilsar Secilsar selinkrglu doktor alttan muayene ettiğinde açılma olduğunu söyledi ama öncesinde nst ye girmiştim sancı çıkmadı
sumeyyearas Bende 38 haftalığım nst de sancı yok . 1 cm açılma var dedi çatı muayenesinde. Haftaya doğurursun dedi