Mericiik Kızlar merhaba. 28+1 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolünde bebeğin baş çevresi 30+3 çıktı. Doktor hiç bir sorun olmadığını bu gibi durumlar olabileceğini söyledi ama yinede ana yüreği aklıma takıldı. Böyle bir durum yaşayan var mı ☺️
Helpmee Mericiik canım benmkinin kafası 1 ay önde gidiyordu şuan 6 günlüğüz çok şükür hiçbşy yok korkma
prensesannesiiiiiiii Mericiik benimkinin de 5 gün önde kafası büyük dedi doktor Türk bebeklerinin kafaları büyük olur gayet normal dedi
crazymom00 Mericiik 37. Haftaya girdik geçen hafta doktorumda iki hafta ileride kafası büyük üstelik biraz zayıf dedi bu yüzden sezaryen olucak gibi
Mminikmucizemmm Mericiik bizimde doğuma kadar 3 hafta ilerideydi tek sorun belirli bir boyuttan sonra sezaryan öneriyorlar bu da sorun sayılmaz zaten eğer normal doğum istemiyorsanız
Mericiik crazymom00 demekkki cok karşılaşılan bir durum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Mericiik Mminikmucizemmm çok teşekkür ederim doktor zaten bir sorun olmadığını ilerleyen haftalarda normale dönebileceğini söyledi. Umarım öyle olur 😌