Ebrudrgt Sermiin16 benim doktorun muayenehanesine gidiyorum medicabilde dogumum olcak 4 500. Doktordan doktora degisiyormus tabi dısarda olunca. Hastanenin doktorlarının fiyatını bilmiyorum canm
Elfvli Sermiin16 pembe mavi hastanesine gidiyorum . Hastane doktoru İsmail kucukerdogan a takipliyim. Subatta doğum yapacağım. Zam gelmeden önce 31.12 de odememi yaptim . 8.900 tl.
Bsrak Ebrudrgt bende medicabil de düşünüyorum benim doktorunda anlaşması varmış medicabil de , 26 haftalık gebeyim önceden gidip hastaneyle anlaşmak mı gerekiyor o süreç nasıl işliyor Bilgi verebilir misiniz
Ebrudrgt SutlacimiYedimmiBen hımm. hastaneyle ilgisi yok doktorunuzla goruşuyorsunuz ücretini nerede dogum yapmak ıstedıgınızı. O soyuluyor yani kısacası herseyi.
Ebrudrgt Emel Altundağ. İlk esentepe deydi orda oluyordu kontrollerim sonra muayenehanesine gecti bizde devam ettik🙂