Bende en fazla 9 güne ya da dikislerime göre daha erken sezaryan olacagim 3 .sezaryanim olacak spinal olacaksa özellikle yanınıza Nescafe kayısı suyu yad akompostosu ve bitter cikolata alın baş agrisi ve gaz için iyi geliyor ben gecelikle rahta etmiştim iki dogumumda da dependhayat kurtarıcı ilk kalkış zor oluyor karşıya bakin yürüdükce ağrılar azalıyor spinalde t anlmaiyla uyusuklugun geçmesi 6 saati buluyor ilk uyuşukluk geçerken içinde bir sıcaklık oluyor ağrı kesici yapıyorlar ara ara insanı rahatlatıyor sık sık emzirmeye calisin sezaryan da hemen süt gelmeyebiliyor ama ilk ağız suyu mutlaka oluyor en fazla 3.gun sütünüz tam anlmaiyla iniyor stres yapmayın bu konuda sütünüz gelmiyorsa mamayla ilk günler mutlaka takviye yapın sarılık olmasın mamayı siringayla verirseniz meme reddi olmaz Ayağınızı sıcak tutun oda sıcak bile olsa çorap giyin mutlaka çok geçmiş olsun allah hepimize kolaylığını versin ameliyat korkusu insanda illaki oluyor ama rahat olun iğne hiç acitmiyor spinalde cekistirme bile hissetmiyorsunuz iğne yapılır yapılmaz bir sıcaklık iniyor ayağınıza uyuşuyor anında belden aşağısı cekistirmeleri bile hissetmiyo insan 10 15 dk da meleğimiz geliveriyor zaten dikişler sürüyor biraz ama toplam ameliyat süresi 30 45 dk arasini geçmiyor nasıl bitti anlamıyorsunuz