Hastanede 2 gün boyunca çıkamadım eve çıktım evde de birkaç gün aynı şekilde devam etti, tabi o sırada katı yemeyin sıvı şeyler tüketin falan demişti hemşireler. Ama o kadar gün artık bayılacaktım açlıktan, en son dayanamayıp kuymaklı güzel bir kahvaltı yaptım. O gün çıktım tuvalete 😄