Kızlar tüp bebekle yedi haftalık hamileyim ve boğaz enfeksiyonu olmuşum otuz sekiz derece ates dedi dahiliye doktoru tabi ateşi ben hissetmiyorum ve kloroben yazdi bana ama kağıdında hamileler kullanamaz yazıyor kullanan varmı ben napican şimdi boğazımda ki sislik ve yutkunma zorluğundan dolayı gittim bu arada doktor dahiliye bakıyor