guzel_yolculugum Ben gidiyordum. Hic iyi bir doktor değil önermiyorum muayene giriyorsun gelmiyo kac dakika seni yeri geliyo catalda bekletiyo sorduklarına cevap veriyor sadece ekstra birsey anlatmıyor. 37. Haftaya gittim hu sefer de normal doğum olamaz yapamazsın sezeryan günü vereceğim dedi cok büyük kesilerim olurmuş travmanın bir normal doğum olurmuş birdaha gitmedim. Pendik medipolde Emine Ünlü Degirmenci hocam ile beraber çok güzel bir normal doğum yaptım.